MoreProfit haal(t) meer resultaat uit gedrag!

Training klantgerichtheid en klantvriendelijkheid

Training klantgerichtheid en klantvriendelijkheid. In een competitieve en concurrerende markt kunt u als organisatie het verschil maken in klanttevredenheid, door aandacht te geven aan klantgerichte en klantvriendelijke communicatie. Train uw medewerkers en verhoog uw klanttevredenheid door meer klantgericht en klantvriendelijk te leren werken. Uw organisatie verdient het om aandacht te geven aan uw interne en externe communicatie!

Informatie

Heeft u een vraag of wilt u vrijblijvend meer informatie ontvangen? 
Vul dan uw contactgegevens in.
Wij zullen per email binnen 48 uur op uw vraag reageren.

De norm van klanttevredenheid

Voor een goede klantbeleving moet je klantgericht en klantvriendelijk communiceren en handelen. Klanttevredenheid is het gevolg van ‘houding en gedrag’ van uw medewerkers richting uw klanten en de interne organisatie. Klantbeleving: klantgericht en klantvriendelijk werken vraagt om een duidelijke norm. Wat is dan die norm om een hoge klanttevredenheid te bereiken? Wat wordt er in ‘houding en gedrag’ dan precies van de medewerkers verwacht? Nieuwsgierigheid gewekt?

Training klantgericht en klantvriendelijk werken

Kiest u voor onze training klantgericht en klantvriendelijk werken, dan zal dit zeker leiden tot betere interne en externe communicatie en meer tevreden klanten. Goed intern en extern communiceren en handelen kan de klanttevredenheid verbeteren. Zijn uw klanten tevreden? Tevreden klanten bieden u de voordelen van loyaliteit en ambassadeurschap. Nu en in de toekomst. Klanten willen best wel loyaal aan u te blijven, als zij maar tevreden zijn over uw dienstverlening.

Training klantgerichtheid & klantvriendelijkheid

Klantgerichtheid is niet hetzelfde als klantvriendelijkheid. De termen worden vaak door elkaar gebruikt. Klantvriendelijk: is de medewerker vriendelijk en beleeft? Klantgericht: voldoet het communiceren en handelen aan de klantverwachting? Een medewerker kan dus vriendelijk en beleefd een klantvraag onjuist of niet invullen. Interesse gewekt of wilt u meer weten over onze klantgerichtheid en klantvriendelijkheid? Laat dan even uw contactgegevens achter in het contactformulier. Zie ook onze tarieven.